sâmbătă, 18 decembrie 2010

Lauda si inchinare

Dragul meu, vreau sa iti spun in acest articol un adevar care l-am aflat de la un frate drag mie, frate pe care il consider mentor spiritual.
Suntem atat de obisnuiti cu aceste cuvinte, cu aceasta expresie incat de multe ori sau chiar de fiecare data nu constientizam un adevar neglijat. Oare Lauda este acelasi lucru ca si Inchinarea? Este vreo diferenta de semnificatie intre acesti doi termeni? Au ei aceeasi semnificatie?
Concluzia la care am ajuns este ca acesti doi termeni nu au aceeasi semnificatie. Dati-mi voie sa ma explic. Lauda este o stare de adorare si de veneratie la adresa lui Dumnezeu, pe cand Inchinarea cuprinde mai multe lucruri decat atat. Lauda este un lucru care incepe acum si se termina peste un oarecare timp, pe cand inchinarea trebuie sa fie de cand L-am cunoscut pe Dumnezeu si ne-am predat vietile in mana Lui si pana EL va hotari sa ne ia de pe acest pamant.
Ce este inchinarea? Inchinarea este ceva mai sus de lauda… lauda este doar o ramura a inchinarii. Eu cred ca noi suntem chemati de Hristos sa fim inchinatori in duh si in adevar, nu doar sa fim oameni care se bazeaza pe lauda. Daca esti un inchinator adevarat, lauda se va vedea in viata ta.

Doresc ca Dumnezeu sa ne faca pe fiecare dintre noi niste inchinatori adevarati, niste inchinatori in duh si in adevar, nu doar la nivelul vorbelor, ci in mod special la nivelul trairii(despre Incompatibilitatea dintre vorbire si traire am vorit in articolul precedent – click aici pentru a vedea sespre ce este vorba)!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Parerea ta va fi bagata in seama si apreciata ;)