sâmbătă, 18 decembrie 2010

"Iubeste-L pe Dumnezeu si fa ce vrei"

Imi aduc aminte cu o foarte mare bucurie de acest citat(care ii apartine fericitului Augustin) pe care l-am citit cu mult timp in urma dintr’o carte destul de interesanta.
Citind in Biblie, am gasit in Psalmul 37:4 urmatoarele cuvinte: “Domnul sa-ti fie desfatarea, si El iti va da tot ce-ti doreste inima.”
Dupa ce am citit acest verset mi’am adus aminte de cuvintele unui parinte al bisericii, care a spus: “Iubeste-L pe Dumnezeu si fa ce vrei.”
Cum se pot impaca aceste doua lucruri?
Se poate sa Il iubesti pe Dumnezeu si sa faci ce vrei? Se poate ca Domnul sa iti fie desfatarea apoi vei primi tot ce iti doreste inima? Sunt posibile aceste lucruri?
Dragul meu cititor, vreau sa iti spun ceea ce Dumnezeu mi-a aratat. Atunci cand incepem sa ne indragostim de El si sa Il iubim pe EL cu adevarat, vom iubi si ceea ce iubeste EL, ne va place sa fim ca EL, vom dori tot mai mult sa devenim ca EL, dorintele Lui vor fi dorintele noastre. Atunci cand El este desfatarea noastra, dorinta noastra va fi sa ne bucuram tot mai mult in El, sa traim in comuniune tot mai stransa cu EL. De aceea, dorinta inimii noastre va fi implinita. De aceea vom putea face ce vrem. Pentru ca va fi ceea ce vrea EL sa facem. Dar, pana atunci, dragul meu cititor, suntem invitati sa ne indragostim de EL.
Doamne, ajuta!
Stoica Timotei

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Parerea ta va fi bagata in seama si apreciata ;)