sâmbătă, 18 decembrie 2010

Crestere sau ingrasare

Dragul meu cititor, poate ca o sa ti se para ridicol acest articol, dar totusi, in ciuda acestui fapt, vreau sa iti aduc la cunostinta un lucru pe care l-am remarcat in ultimul timp.

Am citit o carte in care am gasit un lucru interesant, care pur si simplu m-a frapat. Autorul prezanta o distinctie clara, la un moment dat, intre cresterea bisericii si ingrasarea ei. Oare inmultirea numarului membrilor bisericilor de azi inseamna automat crestere? Sau acest fapt reprezinta doar o ingrasare a ei?

Imi aduc aminte ca si apostolul Pavel nu asociaza cuvantul crestere inmultirii numarului oamenilor, ci apropierii de Hristos, cresterii in Hristos.


Care este starea Bisericii de azi?

Creste sau se ingrasa?

Stoica Timotei

Un comentariu:

  1. cred ca biserica are nevoie de o drastica cura de slabire... care sa o doara, care sa puna pe fuga figurantii, care sa le arate bietilor pierduti in biserica pe unde sunt!:)

    RăspundețiȘtergere

Parerea ta va fi bagata in seama si apreciata ;)