sâmbătă, 18 decembrie 2010

“Daca nu rastignesti EUL, eul Il va rastigni pe Hristos”

Citeam azi dimineata dintr’o carte, unde am dat de aceasta afirmatie care m’a pus pe ganduri. Imediat dupa ce am citit acest citat, mi’am adus aminte de apostolul Pavel care, scriindu-le crestinilor din Galatia, le spune astfel:
“Am fost răstignit împreună cu Hristos, şi trăiesc… dar nu mai trăiesc eu, ci Hristos trăieşte în mine. Şi viaţa, pe care o trăiesc acum în trup, o trăiesc în credinţa în Fiul lui Dumnezeu care m-a iubit şi S-a dat pe Sine însuşi pentru mine.”(Galateni 2:20)
Daca nu rastignesc Eul, mandria mea, orgoliul meu, atunci toate acestea il rastignesc pe Hristos. Spunem ca ne numim crestini(aici in paranteza as vrea sa spun doar atat: asa e… spunem… sau, ne numim doar), dar parca de multe ori Hristos nu domneste in viata noastra. Pentru ca Domnul nostru Isus Hristos sa traiasca in mine, trebuie ca mai intai firea mea pamanteasca sa fie rastignita. Acest lucru nu se va putea intampla pana ce EUL meu nu este ingropat mai intai.
Dragul meu, in acest articol am simtit indemnul sa iti spun(si sa imi repet si mie, de asemenea) ca daca nu renuntam la noi insine, nu putem fi urmasi ai lui Hristos. De ce spun asta? Pentru ca acele cuvinte pe care Domnul Isus le’a adresat odata norodului, ne sunt adresate si noua, si anume: „Dacă voieşte cineva să vină după Mine, să se lepede de sine însuşi, să-şi ia crucea şi să Mă urmeze.”(Marcu 8:34)
Doresc ca Domnezeu sa ne ajute pe fiecare sa ne putem rastigni EUL nostru si sa IL lasam pe EL sa ne conduca vietile.
Nu uita: “Daca nu rastignesti EUL, eul Il va rastigni pe Hristos.”
Dumnezeu sa te binecuvanteze!
Stoica Timotei

Sursa

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Parerea ta va fi bagata in seama si apreciata ;)