duminică, 15 noiembrie 2009

"A trai este Cristos, iar a muri este un castig"

Doar un gand scurt vreau sa il spun cu privire la acest lucru, gand pe care l-am preluat din cartea "Nu-ti irosi viata", scrisa de John Piper. Este un gand 'piperat' cu privire la acest lucru.

Pentru ca  moartea mea sa fie un castig, trebuie ca mai intai viata mea/trairea mea sa insemne/sa fie Hristos; El sa fie cel care guverneaza viata mea. Nu pot sa spun ca moartea mea va fi un castig, daca viata mea nu inseamna Cristos. Pentru a muri pentru Cristos, trebuie ca mai intai sa traiesc pentru EL.
Daca viata mea nu inseamna Cristos, asta automat imi schimba si valoarea mortii. Daca viata mea nu este Cristos, atunci moartea mea este o mare pierdere.
Cale de mijloc nu exista.

Vrei ca moartea ta sa fie un castig? Traieste cum a trait Cristos. Lasa-L pe El sa iti guverneze(conduca) viata.
Vrei ca viata ta sa fie o pierdere? Poti sa fii crestin doar in duminica, un crestin superficial care se bazeaza pe religie, sau poti chiar sa nu ai nimic de a face cu Dumnezeu. Atunci, iti garantez ca moartea ta va fi o mare pierdere pentru tine(pentru ca destinatie vesniciei aceluia care nu traieste pentru Cristos este iadul).

Ce alegi?

Stoica Timotei

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Parerea ta va fi bagata in seama si apreciata ;)