marți, 12 aprilie 2011

Nu vezi bine? Pune-ți ochelari!!!


Sâmbăta trecută mi-am făcut un control la ochi, pentru că de ceva timp am început să nu mai văd bine... să văd lucrurile în ceață(la depărtare)... în urma acestui control avut la ochi, s-a descoperit că am miopie(la ochiul stâng -1, iar la ochiul drept -1.25). în mai puțin de o oră mi s-au făcut ochelari și i-am probat. Prima dată când i-am pus la ochi, toate lucrurile am început să le văd foarte clar. CEAȚA A DISPĂRUT!!!
Așa că, de sâmbătă am intrat în rândul acelora care au nevoie de anumite ustensile(unelte) pentru a vedea mai bine, sau... s-o spun altfel... am intrat în rândul ochelariștilor. Sincer, nu m-aș fi gândit vreodată că o să fiu nevoit să port ochelari așa de repede.
Tu ce fel de ‘ochelari’ porți? vederea noastă este încețoșată adesea atunci când anumite persoane ne greșesc, sau atunci când lucruri neprevăzute se întâmplă. Trebuie să Îi cerem lui Dumnezeu să ne ofere ajutorul să vedem din nou lucrurile bine. Care este instrumental pe care Dumnezeu ni-l ofera(sau lucrurile)?
·        Dragostea – iată o pereche de ochelari care te ajută să îi vezi pe ceilalți așa cum îi vede Dumnezeu(deoarece El este dragostea)
·        Iertarea(TOTALĂ) – iată o altă pereche de ochelari(care derivă sau are legături puternice cu prima), care te ajută îți dă posibilitatea să restabilești relațiile care sunt ‘în ceață’.
·        Speranța(nădejdea) – iată o pereche de ochelari care  te ajută să vezi clar atunci când ai parte de încercări, de suferință.
Acestea sunt câteva lucruri care le vedem zilnic, chiar dacă nu conștientizăm adesea aceste lucruri.
Vrei să porți astfel de ‘ochelari’? ai nevoie să porți astfel de ochelari?


Stoica Timotei

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Parerea ta va fi bagata in seama si apreciata ;)