marți, 12 aprilie 2011

Moartea... la ușă?!?


După ce am vorbit despre acele lucruri cu privire la îngeri(vezi AICI despre ce este vorba), am mers la apartament să mă odihnesc. Trebuie să recunosc că am stat treaz până pe la ora 2 – 2:30 pentru a citi. M-am pus să dorm, fiind extrem de obosit. Pe la ora 6:30 soneria(nu de la telefon, ci de la apartament) a început să sune foarte tare și foarte... INSISTENT!!!  M-am trezit, m-am sculat din pat și am mers la ușă pentru a vedea cine mă caută la așa o oră așa de matinală. Trebuie să menționez, înainte de a continua, că eram așa de obosit încât credeam că visez. M-am apropiat de ușă și m-am uitat prin vizor... ceea ce am văzut m-a speriat. Am văzut silueta unei persoane NEAGRĂ, cu pelerină neagră și cu o coasă!!! Foarte sinistru(și straniu, de asemenea)!!! Recunosc că m-am speriat foarte tare, apoi... primul gând care mi-a venit atunci în minte a fost că eu sunt un copil al lui Dumnezeu, fiind răscumpărat de Domnul Isus Hristos și nu ar trebui să-mi fie frică de moarte(știu că e oarecum amuzant acum....) Totuși, în ciuda acestor lucruri, am hotărât să nu mai privesc prin vizor și să deschid ușa... în ciuda celor așteptate(celor văzute) era vecina de dedesupt care a ținut să îmi spună că undeva în baie îi curge apă și că ar fi posibil să fie o problemă la instalația de la apartamentul unde am stat...

În încheierea acestui articol, aș vrea să vă spun că, asemeni mie, de multe ori vedem lucruri ciudate(inexistente chiar!) care ne sperie și ne împiedică să ne bucurăm cu adevărat de Dumnezeul mântuirii noastre.
Ce lucruri vedem(respectiv nu vedem) de obicei?


Ești în suferință și nu poți vedea nici o ușă de scăpare – Psalmistul David spune că Dumnezeu este cu el atunci când trece prin valea umbrei morții...
Ești în fața unui examen foarte greu și nu vezi nici o reușită...
Ești însetat și nu vezi nicăieri apă... ești înfometat și nu vezi niciunde mâncare...
Lista aceasta poate continua... întrebarea pe care aș vrea să ți-o adresez și la care aș vrea să meditezi este ce vezi în astfel de circumstanțe(nedorite) din viața ta și cum reacționezi?

Stoica Timotei

Un comentariu:

  1. situatii nedorite? de ce natura? pai... cand situatia nedorita ma invata o lectie pretioasa, de obicei cartesc (ca nu-mi place), ma morai, plang, jelesc, cate-odat imi plang de mila, dupaia imi dau doua palme, ma ridic si merg mai departe. iara cand imi bate moartea la usa, iau autoritate asupra ei, pentruca se afla pe teritoriu nelegitim, si o invit sa plece. de multe ori doar curajul de a-ti invinge teama inseamna o lupta castigata. nu ceea ce spui, ci atitudinea pe care o ai denota daca lupta e castigata sau nu!:)

    RăspundețiȘtergere

Parerea ta va fi bagata in seama si apreciata ;)