joi, 17 martie 2011

Viata este darul lui Dumnezeu... Nu lua acest dar!!!

In urma cu cateva minute am primit o veste cutremuratoare. Un baiat de clasa a 8, consatean al meu, astazi in jurul amiezii a hotarat sa isi puna capat zilelor. Nu o sa intru in detalii, pentru ca este suficient o astfel de veste pentru a ne cutremura. Poate totusi esti mai tare, sau obisnuit cu astfel de vesti si nu te simti deloc afectat. Totusi, pe mine m-a socat aceasta veste pentru ca mi-e frica de astfel de fapte.

Viata pe care o avem este un dar de la Dumnezeu, fie ca vrem lucrul acesta, fie ca - in anumite momente din viata noastra(mai grele/dificile) - nu ne dorim aceasta.

Trebuie sa recunosc ca imi este greu sa scriu niste cuvinte cu privire la acest subiect, dar stiu ca trebuie. Treuie, pentru ca poate multi dintre voi v-ati confruntat cu astfel de ganduri(de sinucidere!). De la a gandi anumite lucruri, pana la a le infaptui, cateodata este un drum mult mai scurt decat ne-am fi putut imagina vreodata. Ceea ce o sa spun poate o sa va socheze. Uitandu-ma in urma in viata mea, imi aduc aminte de cateva momente cand si eu nu am mai vrut sa traiesc, datorita anumitor probleme care au aparut in viata mea in acele clipe. Si totusi, iata-ma inca in viata dupa atatia ani... Totul se datoreaza numai lui Dumnezeu!!!

Poate iti vine greu sa traiesti viata pe care o ai, datorita circumstantelor in care te gasesti. Nu descuraja! Bucura-te de viata!!!
Poate ti-au murit persoane dragi, si vrei sa mori si tu, de asemenea! Nu descuraja! Dumnezeu este suveran si EL tine toate lucrurile in control. El iti va purta de grija, daca te vei increde cu adevarat in EL.
Poate datorita unor sentimente profunde interioare, viata ti se pare mult prea grea. Nu descuraja! La Domnul vei gasi ajutor in TOATE problemele tale.

Doresc ca acest scurt articol sa aduca o mica oaza de speranta in viata ta si sa te intareasca.
Doresc, de asemenea, ca Dumnezeu sa te binecuvanteze si sa iti dea putere sa treci peste obstacolele prezente si obstacolele viitoare din viata ta.

Cu multa pace in inima,

Stoica Timotei

3 comentarii:

  1. Nu uita ca ai valoare:
    :...O, Dumnezeule, ce este omul că te gândeşti la el, sau fiul omului că-i porţi de grijă? L-ai făcut pentru puţin inferior îngerilor; l-ai încununat cu cinste şi măreţie şi ai pus toate lucrurile la picioarele lui. Supunându-i toate, înseamnă că n-a lăsat nimic care să nu-i fie supus. Acum încă nu vedem că toate lucrurile îi sunt supuse. Dar pe Isus, pe care l-a făcut cu puţin mai mic decât pe îngeri, îl vedem încununat cu cinste şi măreţie pentru suferinţele morţii pe care le-a îndurat; aşa a voit Dumnezeu în bunătatea lui, ca Isus să sufere moartea pentru mântuirea tuturor.

    RăspundețiȘtergere
  2. suicidul face furori printre tineri. nirvana, nihilismul, relativismul, placerile capricioase satisfacute fara a satisface dorinta interioara a acestora lasa urme adanci in sufletele lor. este optiunea multora, fie ca o spun, fie ca nu. este o realitate. e nevoie de dedicare, de tandrete si de multa intelepciune sa ajuti o persoana care se confrunta cu astfel de ganduri. mai presus de asta este o batalie spirituala crancena. bataliile spirituale se castiga pe genunchi.

    RăspundețiȘtergere

Parerea ta va fi bagata in seama si apreciata ;)