vineri, 10 septembrie 2010

De ce "Omul de care se foloseste Dumnezeu!"?

Cand am postat articolul precedent am vazut acest titlu al blogului intr'o marime mare: "Omul de care se foloseste Dumnezeu!" Dupa ce am vazut acest lucru m'am gandit ca probabil se poate gandi cineva ca titlul acestui blog poate arata mandria celui ce il detine si il modereaza. Da-mi voie sa iti spun ca la acest lucru m-am gandit si eu pret de o clipa, dupa care mi-am adus aminte ca acest blog este blogul meu.

Vreau sa iti spun de ce acest blog are acest titlu. Nu vreau sa afirm cu mandrie ca sunt un astfel de om, dar vreau sa iti spun ca titlul acestui blog reprezinta o dorinta puternica a inimii mele. Imi doresc sa fiu un om de care Dumnezeu sa se foloseasca. De unde mi-a venit ideea sa pun acest titlu blogului? Tocmai cu cateva zile inainte de a infiinta acest blog am citit cartea profetului Ezechiel. In capitolul 22 am dat de versetul 30, care m'a socat intr-un mod minunat. Dumnezeu cauta un om de care sa se poata folosi... dar nu gaseste nici unul. Atunci am hotarat sa fiu acel om de care El sa se poata folosi... un om sfant, curat, cu o dorinta sincera si arzatoare de a-L lauda pe Dumnezeu.

Ce fel de om iti doresti sa fii?

Stoica Timotei

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Parerea ta va fi bagata in seama si apreciata ;)