vineri, 10 septembrie 2010

Alte responsabilitati??... oare ma ajuta cu ceva sa am atatea responsabilitati?

Cred ca ti se pare destul de cunoscuta aceasta dezamagire prezentata in titlul acestui articol. Cred ca esti destul de familiarizat cu ea. Mi-am dat seama in ultimul timp ca este nevoie pentru un om sa aiba responsabilitati. Desi noi de foarte multe ori ne ferim si fugim de responsabilitati, totusi vreau sa iti spun, dragul meu cititor, ca este o mare binecuvantare sa ai responsabilitati. Una din aceste binecuvantari este ca nu te uzi.

Da-mi voie sa iti spun ceea ce mi s-a intamplat ieri, cand am mers la Sibiu. Inainte sa plec de acasa am vazut cerul innorat si m-am gandit ca va ploua. Totusi, desi am stiut toate aceste lucruri, am refuzat sa iau umbrela tocmai din cauza faptului ca nu am vrut sa mai am o responsabilitate in plus. Ma gandeam ca este posibil sa o uit in tren sau in alt loc unde voi merge, sau poate se va rupe... sau chiar pur si simplu din cauza comoditatii nu am vrut sa o iau. De ce sa o car dupa mine? De ce sa nu fiu mai liber la Sibiu? Asa ca nu am luat-o. Prin urmare, cand am ajuns in Sibiu, ploaia a inceput sa isi faca simtita prezenta. Desi nu a plouat exagerat de tare, totusi stropii de apa ai ploii m-au udat. De ce s-a intamplat sa fiu ud? De ce s-a intamplat ca ploaia sa ma ude? Tocmai din cauza faptului ca am refuzat sa am o responsabilitate in plus.

Dragul meu, da-mi voie sa spiritualizez putin aceste lucruri(nu vreau sa fiu lung si obositor... sper sa reusesc). Oare ne-am gandit vreodata ca Dumnezeu vrea sa ne invete anumite lucruri prin anumite responsabilitati pe care le avem/vrea sa le avem? Te-ai gandit vreodata ca din cauza faptului ca tii mult la comoditatea ta, iti este de fapt mai rau decat mai bine? Te-sai gandit vreodata ca unele din binecuvantarile pe care Dumnezeu vrea sa ni le ofere sunt chiar si acele responsabilitati de care cu totii fugim?

Ideea cu care as vrea sa ramai, in urma citirii acestui articol scurt, este aceasta: "Nu fugi de responsabilitati si cere-i lui Dumnezeu intelepciune pentru a intelege ceea ce vrea sa te invete."

Nu uita: Dumnezeu vorbeste prin fel si fel de lucruri... asa ca... IA SEAMA!!!

Dumnezeu sa va binecuvanteze!

Stoica Timotei

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Parerea ta va fi bagata in seama si apreciata ;)