marți, 3 noiembrie 2009

Paul Washer – Dumnezeu si omul de stiinta

In urma cu putin timp am auzit pe un coleg citind de pe un blog o ilustratie foarte frumoasa care mi-a placut in mod deosebit. L-am rugat sa imi trimita si mie linkul si am citit-o si eu. Mi-a placut si imi place foarte mult. Sper sa va placa si voua:)
” Un om de stiinta se duce la Dumnezeu si ii zice: “Doamne, nu mai avem nevoie de Tine. Putem face orice poti sa faci si Tu, si, pur si simplu nu mai avem nevoie de un Dumnezeu care sa guverneze universul.”
Dumnezeu se uita la el si zice : “Ok, plec. Dar dupa un test!”
Omul de stiinta zice “Ok!”
Dumnezeu zice: “Tu creezi viata, si Eu creez viata. Daca tu poti crea viata asa cum creez Eu viata, atunci Eu o sa plec!”
Omul de stiinta spune: “Nicio problema!” Se apleaca si ia de jos o mana de pamant, ca sa-l duca la laborator, la care Dumnezeu spune: “Nu, nu, nu… foloseste-ti pamantul tau; acela e al Meu!” “

Pentru mai multe informatii si pentru a vizualiza intreaga predica de unde este luata aceasta ilustratie, vezi sursa.

Dumnezeu sa va binecuvanteze!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Parerea ta va fi bagata in seama si apreciata ;)