miercuri, 11 noiembrie 2009

Ce inseamna sa nu fiu mai presus de Hristos?

Daca ne uitam in istoria din zilele cruciatilor putem vedea consemnat, pe langa multe altele, si un lucru din viata lui Godfrey de Bouillon.
Atunci cand el a intrat in Ierusalim, in urma armatei sale care era victorioase, a refuzat sa poarte coroana aceea cu care vroiau foarte mult soldatii sa il impodobeasca. El a spus un lucru foarte interesant, si anume: "De ce as purta o coroana de aur in orasul in care Domnul meu a purtat o coroana de spini?"

De aici am invatat o lectie foarte importanta. In lumea aceasta in care si Domnul meu Isus Hristos a fost dispretuit si respins de catre oameni(vezi Isaia 53:3-5, 7-9), se cade ca eu ca si crestin sa caut sa castig onoruri si laude pamantesti sau sa umblu foarte infocat dupa glorie?

Nu uitati: Ucenicul nu trebuie sa intentioneze a fi mai presus de Stapanul sau, nici slujitorul mai presus de Domnul sau.

Doamne, Te rog ajuta-ma sa ma micsorez, iar TU sa cresti in viata mea!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Parerea ta va fi bagata in seama si apreciata ;)