duminică, 24 mai 2009

Iti raman credincios, Doamne!

Este foarte usor sa Ii fii credincios lui Dumnezeu atunci cand toate lucrurile iti merg bine... dar ce se intampla atunci cand treci prin incercari? ce se intampla atunci cand treci prin suferinta?

Este o cantare pe care grupul Shalom o canta si care imi place foarte mult:




S-ar putea ca astazi sa ma incerci
S-ar putea sa imi iei tot ce am mai drag
S-ar putea ca astazi sa ma inveti
Ca smerit e mai bine
Daca aici sunt cu Tine

Iti raman credincios
Chiar de tot ce am, dispare,
Pentru Tine las tot

S-ar putea sa-mi vorbesti tot mai rar
S-ar putea sa ma lasi singur pe ocean
S-ar putea sa te ascunzi uneori
Dar eu stiu, ma conduci
Esti cu mine mereu

Dumnezeu sa ne ajute sa Ii ramanem credinciosi!

Stoica Timotei

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Parerea ta va fi bagata in seama si apreciata ;)