duminică, 24 mai 2009

Doamne, cerceteaza-ma!



Psalmul 139:23, 24

"Cerceteaza-ma, Dumnezeule, si cunoaste-mi inima! Incearca-ma si cunoaste-mi gandurile! Vezi daca sunt pe o cale rea si du-ma pe calea vesniciei!"

Pentru ca viata mea este o viata pacatoasa, am nevoie de mantuire, am nevoie de eliberare de sub robia pacatului. Pentru a constientiza faptul ca sunt un pacatos trebuie ca Dumnezeu sa ma cerceteze...

Rostim rugaciuni in care Ii cerem lui Dumnezeu sa ne sfinteasca, sa ne faca sa fim mai aproape de El, sa citim mai mult din Cuvantul Lui, sa avem o partasie mai puternica cu El... Dar asta inseamna sa renunt din timpul pe care il petrec in fata calculatorului, in fata televizorului, vorbind prea mult la telefon...

Observ un paradox ciudat... Noi dorim sa ne apropiem mai mult de Dumnezeu si de multe ori Ii cerem asta prin rugaciune... dar parca nu vrem sa renuntam la lucrurile care ne despart de Dumnezeu, la lucrurile care ne despart sa avem o inchinare in duh si in adevar...

Poate ca a ma apropia mai mult de Dumnezeu inseamna a renunta la a sta atat de mult in fata calculatorului - pentru a citi mai mult din Cuvantul lui Dumnezeu, Biblia... sunt eu dispus sa fac lucrul acesta?

Poate ca a ma apropia mai mult de Dumnezeu inseamna la a renunta sa mai stau atat de mult in fata televizorului sau a mai vorbi atat de mult la telefon sau a renunta la alte lucruri... sunte eu gata?

Ii cer lui Dumnezeu sa ma ajute sa ma apropii mai mult de El si totusi parca foarte greu ma debarasez de aceste lucruri... Nu te confrunti si tu cu asa ceva? Nu te-ai confruntat si tu cu asa ceva?

Dragul meu cititor, Dumnezeu azi iti spune ca trebuie sa lasi din timpul tau pe care il petreci facand anumite lucruri... si sa reduci acel timp... sa il pui deoparte pentru Dumnezeu... nu este imposibil... iar daca te apropii de Dumnezeu cu gandul si cu dorinta ca El sa iti vorbeasca, vei ramane surprins placut sa vezi de felul minunat in care El iti va vorbi.

Dumnezeu sa te binecuvinteze!

Stoica Timotei

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Parerea ta va fi bagata in seama si apreciata ;)