duminică, 24 mai 2009

Dumnezeu vorbeste...




Vreau sa redau cuvintele Psalmistului David care declara intr-un mod foarte evident faptul ca Dumnezeu este Creatorul nostru, este CEL care ne cerceteaza de aproape si este CEL care ne cunoaste:

Psalmul 139: 1-5

"Doamne, Tu ma cercetezi de aproape si ma cunosti, stii cand stau jos si cand ma scol si de departe imi patrunzi gandul. Stii cand umblu si cand ma culc si cunosti toate caile mele. Caci nu-mi ajunge cuvantul pe limba si Tu, Doamne, il si cunosti in totul. Tu ma inconjori pe dinapoi si pe dinainte si-Ti pui mana peste mine."

Psalmistul David ne relateaza niste lucruri asa de minunate, extraordinare si foarte adevarate. Noi, desi de multe ori ne place sa credem ca suntem pe cont propriu si ca multe lucruri care le facem nu le stie nimeni, totusi, Dumnezeu le stie. Probabil ca am vrea unele lucruri ca intr-adevar nimeni sa nu le stie, dar Dumnezeu le stie.

Dumnezeu ma cunoaste mai bine decat ma cunosc eu insumi. Eu cunosc despre mine o mica parte, pe cand El stie totul despre mine.

Am un Dumnezeu mare... Avem un Dumnezeu maret... Si eu cred ca El chiar si astazi ne mai vorbeste prin diferite feluri... De ce? Pentru ca El vrea sa ne zidim spiritual, sa crestem spiritual, sa ne apropiem mai mult de El... Pentru a te apropia de Dumnezeu, trebuie mai intai sa o rupi cu pacatul... Este un lucru greu, dar nu imposibil.

Dumnezeu sa te ajute si sa ma ajute sa ma apropii pe zi ce trece tot mai mult de EL!!!

Stoica Timotei

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Parerea ta va fi bagata in seama si apreciata ;)