marți, 27 septembrie 2011

Ne-am intors!!! :)

Da... au trecut exact 4 luni si 3 zile de la ultima postare. Ce-i drept, atunci cand am scris acea ultima postare in care imi luam ramas bun de la voi, dragi cititor, duhul meu era foarte tulburat si a trebuit sa treaca o perioada de timp pentru a-mi putea reveni. Dau slava Domnului ca EL s-a indurat de mine si m-a invatat niste lectii pe care nu le voi uita prea curand si daca as vrea. O vacanta plina de noi si noi experiente traite cu Dumnezeu, alaturi de cei dragi mie. O vacanta in care am cunoscut oameni noi, de la care am avut si am in continuare multe lucruri de invatat. O vacanta care a trecut... bine :)

Nu stiu care va fi activitatea in continuare pe acest blog, dar dupa cum bine va puteti da bine seama, tapetul a fost schimbat, si de asemenea la gadgeturi au fost facute niste modificari. O sa vin cu noi update-uri si nadajduiesc ca articolele care vor urma sa fie o lectura placuta, ziditoare/constructiva pentru fiecare cititor.

Doresc ca Dumnezeu sa va binecuvanteze pe fiecare intr-un mod deosebit :)

Cu multa bucurie,
                    Stoica Timotei

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Parerea ta va fi bagata in seama si apreciata ;)