luni, 11 aprilie 2011

Dezamagiri...

Ti s-a intamplat nu o data, ci de mai multe ori sa ramai dezamagit fata de proopria-ti persoana?

Daca nu ti s-a intamplat niciodata acest lucru, cred ca nu esti om. Pentru ca traim cu asteptari din partea celor din jurul nostru, avem anumite asteptari si din partea noastra... Ce se intampla atunci cand nu implinim anumite asteptari pe care le avem din partea noastra? Nu cumva ramanem dezamagiti de noi?

Mie mi se intampla sa vreau sa pastrez legatura cu cat mai multi cunoscuti. Dar se intampla adesea ca atunci cand vreau sa sun pe cineva, sa imi aduc aminte ca nu l-am mai sunat de mult timp si astfel sa renunt sa-l mai sun... acesta este doar un exemplu banal... sunt foarte multe exemple pe care atat eu, cat si tu ai putea sa le dai.

Oare ramanem doar cu dezamagirile si nu facem nimic in schimb?

Imi place foarte mult un lucru pe care l-am gasit scris pe paginile Sfintei Scripturi.
In 1 Corinteni 16:13, printre altele, apostolul Pavel ii indeamna pe crestinii din Corint sa fie tari in credinta. In 2 Corinteni 1:24 apostolul Pavel ii lauda pe acesti crestini din Corint ca stau tari in credinta.

Iata un exemplu destul de bun! Esti dezamagit de tine, datorita faptului ca nu ai implinit tot ceea ce ti-ai propus(si aici ma refer doar la lucrurile bune, bineinteles!)? Sa nu cumva sa faci greseala sa ramai doar cu aceste dezamagiri. Priveste la exemplul crestinilor din Corint si ia atitudine! Nu lasa ca dezamagirea sa te doboare! Treci deasupra dezamagirilor cu care te confrunti!

Stoica Timotei

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Parerea ta va fi bagata in seama si apreciata ;)