sâmbătă, 27 noiembrie 2010

"El a luat asupra LUI pacatele noastre"

Se spune despre doi frati care o vreme si-au trait viata complet diferit. Cel mai mare era temator de Dumnezeu, bun fata de toti. Cel mai mic era rebel, chiar violent. Cel mai mare a incercat sa-l influenteze, dar a fost in zadar.
Intr-o seara, pe cand cel mare statea linistit la el acasa, fratele lui a dat buzna in camera, avand sange pe haine si a strigat:
- Salveaza-ma, daca poti! Am omorat un om si politia este dupa mine!
Cel mare a raspuns:
- Repede! Sa ne schimbam hainele.
Asa au facut. Criminalul s-a imbracat cu haina alba si cel nevinovat a luat-o pe cea patata.
Abia au terminat cand a sosit politia. Vazandu-l pe fratele mai mare cu haine insangerate, au stiut ca si-au gasit omul si l-au scos din casa. Nu s-au indoit deloc ca era cel pe care il cautau.
Adus in tribunal, acuzatul si-a recunoscut vina. Judecatorul a fost de acord cu ceea ce parea o proba clara si l-a condamnat la moarte. El a avut o ultima dorinta:
- In momentul executiei mele, va rog sa dati fratelui meu aceasta scrisoare.
I s-a implinit dorinta.
Mai tarziu, cand fratele lui a deschis scrisoarea, a citit: "Am murit in locul tau, in haina ta insangerata, pentru vina ta. Am fost fericit sa fac acest sacrificiu pentru tine si iti cer numai un lucru: sa traiesti o viata plina de iubire si bunatate." 
Inocentul era acum mort. Nimic nu putea schimba realitatea. Dar ori de cate ori tovarasii ii cereau fratelui mai mic sa participe la acte de violenta, el a raspuns:
- Nu pot face aceasta in haina alba pe care am primit-o de la fratele meu care a murit in locul meu.
Aceasta este exact ceea ce a facut Isus pentru fiecare din noi. El personal nu a cunoscut pacatul, si nu a avut nici un pacat. Dar El a luat asupra Lui pacatele noastre si a primit pacatele noastre ale tuturor si a purtat pedeapsa noastra cand a murit pe cruce. Sangele Sau va poate curati de toate pacatele, la fel cum m-a curatit pe mine de ura si disperare. El te va face un copil al lui Dumnezeu, unul care va raspandi dragoste si lumina. Asa spune Dumnezeu in sfanta Lui carte, Biblia.

Richard Wurmbrand, Isus, prietenul teroristilor

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Parerea ta va fi bagata in seama si apreciata ;)