duminică, 1 noiembrie 2009

Intelept in lucrurile bune si prost in cele rele?

Romani 16:9 - "Cât despre voi, ascultarea voastră este cunoscută de toţi. Mă bucur, dar, de voi şi doresc să fiţi înţelepţi în ce priveşte binele, şi proşti în ce priveşte răul."

Dragul meu cititor, vreau sa iti spun ca o mare perioada de timp m-am confruntat cu aceasta intrebare: "Ce inseamna sa fiu intelept in ceea ce priveste binele si prost in ceea ce priveste raul?" ... pana intr-o zi cand, intr-una din predicile pe care le ascultam(cred ca era o predica a fratelui Valentin Popovici) am auzit o ilustratie care mi-a raspuns la aceasta intrebare tocmai atunci cand aveam nevoie.


Ruth Gramm in Anglia a fost la o masa a demnitarilor si a apucat sa stea langa un ofiter din politia britanica si a aflat ca acesta conducea departamentul de bancnote false. Ea, pentru a intra in discutie cu acest distins politist ii spune cu respect:"Domnule, cred ca dumneavoastra cunoasteti toate bancnotele false care exista in aceasta tara pentru ca intotdeauna le depistati cu o foarte mare usuratate." Dupa aceste cuvinte, barbatul, si el politicos, ii raspunde: "Doamna, eu nu cunosc decat o singura bancnota, si aceea este lira sterlina... dar o cunosc foarte bine. Cunosc lira sterlina si atunci cand vad o alta bancnota imediat imi dau seama ca este falsa."


Cunoasteti lucrurile cele bune. Cunoasteti Cuvantul lui Dumnezeu, pentru ca mai apoi sa puteti descoperi lucrurile cele rele.


Doamne, Te rog, da-ne aceasta intelepciune in lucrurile bune!


Stoica Timotei

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Parerea ta va fi bagata in seama si apreciata ;)