vineri, 4 septembrie 2009

Puterea unui bec ars...

Pentru ca vorbeam in articolul precedent despre faptul ca Dumnezeu vorbeste, in acest articol vreau sa scriu o ilustratie care am citit-o intr-o carte si am mai auzit-o si intr-o predica, despre felul minunat in care Dumnezeu vorbeste.

Un adolescent in varsta de vreo 15 ani a fost rugat de mama lui care era credincioasa sa mearga la evanghelizarea care avea loc in acel oras. La inceput, adolescentul a refuzat in mod categoric rugamintea mamei lui. Mama lui ii promite ca daca merge la evanghelizare, ziua urmatoare ii va cumpara o pereche de blugi noi. El se uita putin la blugii care ii avea, observa ca sunt putin mai vechi, demodati, asa ca hotaraste sa mearga la acea evanghelizare ca mai apoi sa isi poata schimba acea pereche de blugi, cu una noua. A mers la avenghelizare, si cand programul era pe sfarsite, isi ridica privirea si observa un candelabru cu 5 becuri, dintre care doar 4 ardeau. Imediat ii vin in minte ganduri de critica cu privire la organizarea acestei evanghelizari("oamenii acestia nu au fost in stare sa schimbe nici macar un bec"), si cu acest gand a plecat acasa. Ajuns acasa, mama il intreaba daca i-a placut si el raspunde afirmativ, cu gandul ca ziua urmatoare sa isi schimbe perechea de blugi vechi pe care o avea, cu o pereche noua de blugi. Merge in camera si gandul ii ramane la acel candelabru. La un moment dat ii vin in minte niste intrebari: "Daca un bec din cele ce ardeau este tatal meu care este intors la Domnul, altul este mama mea care si ea este intoarsa la Domnul, altul este fratele meu care si el IL lauda pe Domnul, altul este sora mea care de curand s-a intors la Domnul, iar acel bec ars oare sunt eu?" apoi continua: "NU, nu vreau sa fiu acel bec ars!" Cu lacrimi in ochi a mers la mama lui si i-a spus ca si el vrea sa se intoarca la Domnul si ca nu mai are nevoie de acea pereche de blugi noi care ii era promisa. Curioasa, mama lui l-a intrebat ce l-a determinat sa ia aceasta hotarare, la care el ii raspunde:"un bec ars."

Tie cum ti-a vorbit Dumnezeu?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Parerea ta va fi bagata in seama si apreciata ;)