vineri, 4 septembrie 2009

Omul in prezenta lui Dumnezeu

Matei 17:1 După şase zile, Isus a luat cu El pe Petru, Iacov şi Ioan, fratele lui, şi i-a dus la o parte pe un munte înalt.
Matei 17:2 El S-a schimbat la faţă înaintea lor; faţa Lui a strălucit ca soarele, şi hainele I s-au făcut albe ca lumina.
Matei 17:3 Şi iată că li s-a arătat Moise şi Ilie, stând de vorbă cu El.
Matei 17:4 Petru a luat cuvântul, şi a zis lui Isus: "Doamne, este bine să fim aici; dacă vrei, am să fac aici trei colibe: una pentru Tine, una pentru Moise şi una pentru Ilie."
Matei 17:5 Pe când vorbea el încă, iată că i-a acoperit un nor luminos cu umbra lui. Şi din nor s-a auzit un glas, care zicea: "Acesta este Fiul Meu preaiubit, în care Îmi găsesc plăcerea Mea: de El să ascultaţi!"

Dragul meu cititor, vreau sa iti spun ca atunci cand esti in prezenta lui Dumnezeu si iti doresti cu adevarat ca Dumnezeu sa iti vorbeasca, El nu va ezita sa iti vorbeasca.
Acesti ucenici au fost in prezenta lui Dumnezeu si au simtit-o mai bine, mai profund ca niciodata. Si-au dorit sa nu mai plece de acolo si sa ramana in prezenta lui Dumnezeu.

Vreau sa va spun ca un astfel de sentiment l-am avut si eu in tabara de saptamana trecuta din Porumbacu. Nu cred ca acel sentiment era asa de profund, dar era de aceeasi natura. Am simtit intr-un mod asa de minunat felul in care Dumnezeu imi vorbeste, incat nu am mai vrut sa plec de acolo pentru ca stiam ca acasa sunt multe lucruri care m-ar putea indeparta de El, iar acolo acele lucruri nu erau. Felul in care Dumnezeu mi-a vorbit a fost asa de minunat. In prezenta lui Dumnezeu, la munte, departe de zgomot, departe de lume, ascultand in liniste glasul LUI.

Doamne, doresc ca aceasta dorinta sa o am in fiecare zi. Fie ca TU sa imi vorbesti in fiecare zi intr-un mod minunat, dar nu numai mie, ci si fiecarui cititor care va citi acest articol, ba chiar mai mult, fiecarui om care se numeste crestin(urmas al TAU)!

Stoica Timotei

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Parerea ta va fi bagata in seama si apreciata ;)