sâmbătă, 25 iulie 2009

Urme pe nisip...


Un om a visat ca mergea pe malul marii alaturi de Dumnezeu.
Pe cer au inceput sa se arate, una cate una, scene din viata lui.
In multe din ele a observat doua urme de pasi pe nisip:urmele pasilor lui si urmele pasilor lui Dumnezeu.
A remarcat insa ca ,de multe ori de-a lungul vietii lui , era doar un singur rand de urme.
Si tocmai in momentele cele mai triste si mai grele!
Pus pe ganduri ,L-a intrebat pe Dumnezeu:

“-Doamne, mi-ai promis ca daca Te urmez , vei merge alaturi de mine toata viata mea.
Dar cand am fost in cele mai mari necazuri , a ramas doar un singur rand de urme.
Nu inteleg de ce m-ai lasat singur tocmai cand aveam mai mare nevoie de tine!”


Domnul i-a raspuns:

” -Scumpul meu copil, Eu te iubesc si nu te voi parasi niciodata.
In momentele de incercare si suferinta,ai vazut doar un singur rand de urme,pentru ca EU te-am luat in brate…”

Un comentariu:

  1. abandoneaza-te in btarul Domnului si vei vedea ce inseamna sa fi tarat de mintea omeneasca in comparatie cu a fi purtat pe bratz de Dumnezeu! Fi binecuvantat in slijire!

    RăspundețiȘtergere

Parerea ta va fi bagata in seama si apreciata ;)