sâmbătă, 25 iulie 2009

Motive de rugaciune



Am primit un email in care eram indemnat sa ma rog pentru 3 lucruri/motive. Fiindca stiu ca dintre voi, cititorii acestui blog sunt si oameni ai rugaciunii am hotarat sa pun si aici motive de rugaciune pentru care sa ne rugam impreuna... :)

"...facem bine la toti si mai ales fratilor in credinta". Galateni 6:10


Buna sa ti ramana inima pentru ca Dumnezeu a pus in noi roada Duhului din plin.

Iti scriu rugandu te in numele luui Isus sa ma ajuti in rugaciune pentru 3 persoane si anume:

-Silvia, a plecat misionara in INDIA pentru 6 luni si imi doresc ca Dumnezeu sa i daruiasca tot ce are nevoie in slujirea de acolo si sa fie o luptatoare puternica in El

-Flori, e misionara in Filipine pe termen lung si are nevoie de revigorare, de putere si de multe alte lucruri de care numai Dumnezeu stie

-Shenaz, o tanara din Iran sau Irak care impreuna cu sora ei au fost arestate- procesul e pe rol si ele vor fi condamnate la viata sau omorate; pe langa asta trebuie sa primeasca 35 de lovituri- fie ca Dumnezeu sa si arate slava si sa intareasca familia lor si ele sa fie victorioase.

Amin.

Multumesc pentru sustinere.

P.S. Numele persoanei care mi-a trimis acest email nu il fac public inca, decat doar daca voi primi acordul acesteia.

4 comentarii:

  1. Domnul sa ii binecuvinteze. Imi doresc ca inima noastra, a crestinilor din romania sa bata la unison cu inima Domnului pentru a putea sa ii aducem inainte toate acestea intr-o rugaciune care sa aiba impact! asteptam si vesti din lucrarea celor 3. De ce mai are nevoie flori? poate putem sa intindem o mana impreuna de aici din tara-peste a europei! <>< ~asteptam vesti~

    RăspundețiȘtergere
  2. hey
    eu sunt persoana care a trimis motivele de rugaciune si stiu cum e cand te rogi si vrei sa vezi daca rugaciunea iti este ascultata

    Silvia a ajuns cu bine in londra de acolo trebuia sa schimbe avionul si pana va reusi sa si cumpere un telefon va dura.Le incredintez pe toate 3:Silvi, Flori si Shenaz in mana Atotputernica a lui Dumnezeu.
    Ramaneti binecuvantati si binecuvantate si sa stiti ca rasplata voastra e in ceruri.
    Mult har,
    danyy tudor

    RăspundețiȘtergere
  3. va scriu din nou, tot eu sunt danyy si atasez ceea ce am primit de la silvia exact asa cum a reusit sa ne scrie
    se pare k nu prea reusesc asa ii voi trimite lui timotei ce am postat pe blogul meu si va va informa el;
    va rog ca informatiile astea sa le ranpanditi tinand cont ca totusi acolo e o zona de conflict si nu vrem ca nimeni sa fie pus in primejdie mai ales silvi
    Gbu.

    RăspundețiȘtergere
  4. Stire de la Silvia:

    ''PACE AM AJUNS CU BINE SLAVA DOMNULUI

    A FOST F BINE, MUUULT MAi BINE DECAT MA ASTPETAM AM INTLNIT MULTI OAMENI, ASA DIFERITI IN AEROPORT IN AVION. ELVETIA, SUD COREEA, SUA. I BINEITNELES INDIENII MEI IUBITIT CU CARE POT COMUNICA ASA DE BINE. PE AVION AU CREZ CA SUNT INDIANCA APROAPE CA UN MA CREDEAU , M AU ITNREBAT DE PARINTI POATE PARINTII MEI SUNT INDIENI. IN SFRASIT, DECI SUNT INDANCA, SI AM AJUNS CU BINE.

    dana tudor: AICI A FOST GREVA, ABEA AM PUT SA DAU TELEFOANE AZI S- OPRIT DAR CE SA SPUN DOAR AZI ASA CA VA ROG RUGATI VA PT ACEASTA GREVA E MAI MULT DECAT GREVA E CEVA DE GEUNL NEPALEZII ISI CER DREPTURILE DAR E GREU CA NIMICNU FUNTIONEAZA , NU PT ICUMPARA NU OTI DA TELEFOANNE NET, NIMIC.


    dana tudor: va binecunvintez in numele Domnului Isus!
    cu dra Silvia !
    Ma rog pt voi HARUL LUI a sa fie cu voi ''

    RăspundețiȘtergere

Parerea ta va fi bagata in seama si apreciata ;)