vineri, 28 octombrie 2022

Fărâmă de har… în trupul omenesc?!?

 


Joia trecută mă plimbam printr-un magazin din oraș. Uitându-mă la tot felul de produse, mi-am adus aminte că aș avea nevoie de un cuțit (celălalt mi se sparse – era din ceramică). Am început să mă plimb pe la raionul de cuțite și am găsit unul tot din ceramică, pe care l-am și luat. Am ajuns acasă și l-am scos din ambalajul lui. Mai trebuia să-i scot și capacul protector. Era prins cu un mic colier de plastic. Am reușit să-l tai chiar cu acel cuțit! Numai că am tăiat mai mult decât m-am așteptat! Vârful lamei cuțitului a văzut neatenția mea și s-a îndreptat cu o viteză extraordinară înspre degetul meu mare de la mâna dreaptă, fără ca acesta să mai aibă vreo viteză de reacție. Sângele a început să curgă în șuvoaie. Am pansat cum am putut degetul, apoi iar și încă o dată…

 

De câteva zile însă nu mai port niciun pansament. De ce? Deoarece degetul se află în procesul vindecării lui, iar acum se pot vedea semne clare de îmbunătățire. Primul semn clar e că nu mai curge sângele! Da, încă mă mai doare, dar durerile avute odată sunt deja de domeniul trecutului!

 

Astăzi eram în mașină și mă uitam la deget. Atunci mi-au venit aceste gânduri pe care m-am gândit c-ar fi bine să le aștern în scris, și asta din mai multe motive. În primul rând, să fie o piatră de aducere aminte a unui mare lucru de care Dumnezeu ne face parte. În al doilea rând, este bine să ai ochii deschiși… și să-i ai bine deschiși, pentru ca să poți vedea cum Dumnezeu îți vorbește. Apoi, există în noi tendința de a da uitării diverse lucruri, iar acesta nu-i ceva ce ar trebui să uităm.

 

Și acum, să-ți spun despre ce este vorba. Abia azi, acolo în mașină fiind, am realizat că Dumnezeu ne face parte de harul Său și în trupul nostru omenesc! Da, știu, e doar o frântură… dar e acolo, pusă de El! Iar această frântură de har o numim vindecare. Acum am parte de această frântură de har, ce-i drept, într-o doză foarte mică.

 

Îndrăznesc, totuși, să spun că și tu ai avut, ai sau vei avea parte de această frântură de har. Cum? Ai cicatrici? Eu unul am o mulțime! Am avut o copilărie foarte zbuciumată. Dar asta e o cu totul altă poveste! Existența cicatricilor din trupul nostru sunt o dovadă a faptului că am fost accidentați, am fost răniți, dar n-am rămas cu rănile acelea deschise, ci ele s-au închis, adică au avut parte de această frântură de har pe care Dumnezeu a pus-o în trupul nostru.

 

Însă, ce este și mai frumos, este că Dumnezeu vrea și poate să ne vindece de boala noastră spirituală. Cum? Tot prin har! Ce minunat Dumnezeu avem!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Parerea ta va fi bagata in seama si apreciata ;)