duminică, 1 ianuarie 2012

La început de an...

Deja au trecut câteva ore din noul an, 2012, și m-am îndurat să mai scriu câte ceva... Nu, nu sunt un scriitor desăvârșit. Nu, de fapt, nu sunt un scriitor... Dar, cu toate acestea, m-am gândit că ar fi frumos dacă aș scrie ceva...

2012 - an care are un mister aparte... pe lângă toate prezicerile și toate superstițiile care există cu privire la acest an... e un nou an pentru noi. Nu știu dacă vom avea parte de toate zilele pe care ar vrea să ni le ofere, dar știu ce îmi doresc...

Îmi doresc ca în anul acesta timpul irosit să scadă considerabil de mult, în comparație cu cel de anii care au trecut.

Îmi doresc ca în anul acesta să investesc mai mult în relația mea cu Dumnezeu.

Îmi doresc ca în anul acesta, fiecare zi pe care Dumnezeu mi-o va oferi în dar să fie caracterizată de un singur lucru: SFINȚENIE ÎN VIAȚA MEA!

Vă doresc tuturor un an nou binecuvântat de Dumnezeu! :-)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Parerea ta va fi bagata in seama si apreciata ;)