luni, 9 mai 2011

Aniversare 5 ani



Zilele acestea am privit puțin în urmă în viața mea și mi-am adus aminte că sâmbătă, 07 mai, s-au împlinit 5 ani de la botez. Pur și simplu m-am lăsat cuprins de un sentiment de bucurie și de recunoștință față de Dumnezeu, care S-a îndurat și de mine și m-a adus pe calea Sa. Nu regret ceea ce s-a petrecut în viața mea, deși au fost perioade când în viața mea nu s-au văzut schimbări reale, ci doar de suprafață.
Acești 5 ani au fost niște ani(și sunt încă în amintirile mele) foarte binecuvântați de Dumnezeu. Dacă nu ar fi fost EL... nu aș fi fost eu... nu ar fi fost acea zi plină de bucurii. Îmi aduc aminte, ca și cum ar fi fost ieri, emoțiile care m-au cuprins în acea zi. Niște sentimente de bucurie, un entuziasm puternic care am crezut că nu se va termina niciodată. Este interesant faptul că am avut parte de multe înfrângeri, de multe căderi. Singur nu aș fi putut să mă ridic, dar Domnul a fost Cel care s-a îndurat de mine și m-a ridicat mereu.

Dragul meu, probabil te vei întreba care este scopul acestui articol. Aș vrea să îți răspund la această întrebare... e o aducere aminte a ceea ce s-a întâmplat în viața mea. Desigur, nu actul în sine al botezului m-a mântuit, dar acesta a fost mărturia mea în fața oamenilor cu privire la schimbarea pe care Dumnezeu a produs-o în viața mea. Îi sunt veșnic recunoscător. Slavă LUI!

Stoica Timotei :)

2 comentarii:

  1. Da asa este cu siguranta ziua aceasta este o zi deosebită, specială pentru fiecare dintre noi! Cu siguranta o zi cu o semnificatie specială în lumea spirituală,o zi de bucurie pentru familia Cerului!

    RăspundețiȘtergere
  2. Dacă nu ar fi fost EL... nu aș fi fost eu... nu ar fi fost acea zi plină de bucurii.
    Scopul? o piatra de aducere aminte!:) atata tot. o borna de kilometraj pe drumul credintei.
    Cu Christos totul este mai frumos!:)

    RăspundețiȘtergere

Parerea ta va fi bagata in seama si apreciata ;)