duminică, 5 decembrie 2010

Isus Hristos, `Musafir` in biserica noastra?

Adineauri mi-am adus aminte de anumite cuvinte pe care le-am auzit in urma cu cateva saptamani, intr-o biserica. Pastorul, in timpul predicii a afirmat(probabil nu si-a dorit acest lucru) ca: "Isus Hristos este musafir in locul acesta."

Oh! Cat adevar contine aceasta afirmatie!
Probabil nu esti de acord cu pozitia mea cu privire la aceasta afirmatie, dar da-mi voie sa iti spun ca Isus Hristos nu trebuie sa fie musafir in biserica SA!
Dar este posibil sa fie adevarat. Sa Il tratam pe Domnul Isus doar ca pe un musafir... cat e de tragic acest lucru...

Un comentariu:

  1. da da... :) cam asa ceva... trist dar adevarat... si ce-i si mai trist e ca vine destul de rar... cand eram mica, tin minte ca veneau la noi musafirii odata sau de doua ori pe an... cam asa e si cu biserica... Christos vine rar, si sta putin pentruca nu este bineprimit!:(

    RăspundețiȘtergere

Parerea ta va fi bagata in seama si apreciata ;)