joi, 11 februarie 2010

Din nou la treaba...

Dupa o vacanta indelungata pe care mi'am permis sa o iau, am hotarat sa revin in lumea blogerilor, in blogosfera. Desi imi este putin cam greu, pentru ca, datorita unei asemenea pauze, m'am obisnuit cu ea.

Nadajduiesc ca articolele care vor urma sa fie folositoare tie, cititorule. Doresc ca ceea ce voi scrie in continuare sa fie sub calauzirea lui Dumnezeu prin Duhul Sfant.

Iti doresc ca timpul care il petreci pe acest blog sa nu fie un timp pierdut, ci sa fie unul castigat, un timp in care Dumnezeu sa iti vorbeasca.

Dumnezeu sa va binecuvanteze!
Stoica Timotei

Un comentariu:

  1. din timp in timp apare cate un articol d-asta?:)) e interesant sa citesti blogu de la coada la cap, ca ai o senzatie extraordinara:)) cand dai peste 3-4 d-astea te gandesti... ce-am pierdut de fapt?:))

    RăspundețiȘtergere

Parerea ta va fi bagata in seama si apreciata ;)