miercuri, 7 octombrie 2009

Se merita sa lupti pentru a fi biruitor?

Pentru ca vorbeam putin mai devreme despre faptul ca avem de luptat impotriva pacatului si ca trebuie sa punem frau dorintelor si poftelor noastre pentru a putea fi biruitori, probabil acum te vei intreba daca se merita tot acest efort. Pentru ce? Cu ce ma aleg? Ce-mi iese? Am vreun profit si eu?

Dragul meu, daca nu dorim sa luptam impotriva pacatului si sa fim biruitori, nu putem ajunge in ceruri alaturi de Dumnezeu, bucurandu-ne o vesnicie intreaga.

In primele capitole din Apocalipsa sunt prezentate binecuvantari pentru cei biruitori:

1. "... Celui ce va birui, ii voi da sa manance din pomul vietii, care este in raiul lui Dumnezeu." Apocalipsa 2:7

2. "...Cel ce va birui, nicidecum nu va fi vatamat de a doua moarte." Apocalipsa 2:11

3. "... Celui ce va birui, ii voi da sa manance din mana ascunsa si-i voi da o piatra alba; si pe piatra aceasta este scris un nume nou, pe care nu-l stie nimeni decat acela care-L primeste." Apocalipsa 2:17

4. "Celui ce va birui si celui ce va pazi pana la sfarsit lucrarile Mele, ii voi da stapanire peste neamuri. Le va carmui cu un toiag din fier si le va zdrobi ca pe niste vase de lut, cum am primit si Eu putere de la Tatal meu. Si-i voi da Luceafarul de dimineata." Apocalipsa 2:26-28

5. " Cel ce va birui, va fi imbracat astfel in haine albe. Nu-i voi sterge nicidecum numele din Cartea Vietii si voi marturisi numele lui inaintea Tatalui Meu si inaintea ingerilor Lui." Apocalipsa 3:5

6. " Pe cel ce va birui, il voi face un stalp in Templul Dumnezeului Meu si nu va mai iesi afara din el. Voi scrie pe el Numele Dumnezeului Meu si numele Cetatii Dumnezeului Meu, Noul Ierusalim, care are sa se pogoare din cer, de la Dumnezeul Meu, si Numele Meu cel nou." Apocalipsa 3:12

7. " Celui ce va birui, ii voi da sa sada cu Mine pe scaunul Meu de domnie, dupa cum si Eu am biruit si am sezut cu Tatal Meu pe scaunul Lui de domnie." Apocalipsa 3:21

Se merita sa fim biruitori?

Doamne ajuta-ne!

Stoica Timotei

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Parerea ta va fi bagata in seama si apreciata ;)