vineri, 9 octombrie 2009

Revelion 2009-2010

Dragii mei, am deosebita placere sa va invit la o intalnire de tineret de revelion memorabila. M-as bucura sa stiu ca aveti aceasta dorinta. Conditii de prima clasa, iar despre pozitionare nu am ce zice... niste peisaje magnifice. Uita-te pentru a te convinge:




Tema: "Pasi spre cer"

              Aceasta este tema intrunirii tinerilor, ocazie la care ne-am bucura sa participi si tu!

Locatie: Centru de conferinte si tabere crestine "Al saptelea izvor" - Şiştarovăţ, jud.Arad.
Tabara este asezata intr-o zona pitoreasca, fiind inconjurata de dealuri.


Cazarea: Camere de cate 2,3 sau 4 paturi Pret 60 RON/noapte/persoana (3 nopti).

Vom beneficia de:


-Sala de conferinte spatioasa(cu semineu)
-Locuri de recreatie
-Sala de mese si bucatarie La program inca se lucreaza(surprize si activitati interactive,jocuri si plimbari in natura, program de cantari, studiu biblic inspirat din tema aleasa etc)



Pentru mai multe informatii si pentru confirmare:
Invitatia iti este adresata tie, dar si prietenilor tai!
Oviforgod@yahoo.com    sau la tel 0747 183 777.
Cu respect Ovidiu Turcu.




4 comentarii:

  1. suna tentant:Dle arat si la alti...si cu voia lu Taty poate ajungem

    RăspundețiȘtergere
  2. sunt o invatatoare adventista si mi-ar placea sa particip la aceste seri minunate impreuna cu dumnezeu,dar as vrea sa stiu daca e limita de varsta,cate persoane s-au inscris pana acum ,si daca vom avea posibilitatea sa discutam cateva aspecte importante legate de slujire,de misiune.eu intentionez sa infiintez un centru de caritate pt copiii care provin din familii dezorganizate,si in acelasi timp lucrez la un proiect intitulat"prevenirea violentei in familie",incercand sa consiliem in primul rand care au fost batute,violate,maltratate,abandonate,depresive.si alte categorii.M-as bucura daca ati vrea sa ne rugam impreuna pt aceste proiecte pe care le-am incredintat in mana lui dumnezeu,pt ca este lucrarea SA,si EL este dumnezeul minunilor si al izbavirilor,Am vrea ca prin ceea ce vom face,cat mai multe persoane sa vina la cunostinta adevarului si sa fie tamaduite atat in suflet cat si in trup.Slava domnului ca va face mult mai mult decat credem sau gandim noi.Amin!Nr meu este 0756213501.NAOMI.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ovidiu, acesta este blogul tau? Frumoasa tabara, am fost azi-vara... poate la vara ne mai vedem! Mai intra pe messenger!

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu este blogul lui Ovidiu. El este un coleg de'al meu si un prieten bun:)

    RăspundețiȘtergere

Parerea ta va fi bagata in seama si apreciata ;)