vineri, 10 iulie 2009

Importanta jertfei Domnului Isus...

Am citit un lucru pe care Isaac Wats l-a scris si care mi-a placut foarte mult cu privire la jertfa Domnului Isus. Iata ce scria el:

Nici chiar tot sangele animalelor jertfite pe altarele iudaice
N-ar putea da pace constiintei vinovate sau sa inlature petele.
Dar Cristos, Mielul Ceresc, ia asupra-Si toate pacatele noastre
O jertfa cu un nume mai nobil si cu un sange mai scump decat al lor.

Credinta mea si-ar pune mana pe scumpul tau cap,
In timp ce, asemenea unui intemnitat, acolo stau in picioare si-mi marturisesc pacatul.
Sufletu-mi inapoi priveste sa vada povara ce tu ai purtat-o
Pe cand atarnai pe lemnul blestemat si stie ca vina lui era acolo
Prin urmare, spune A.W. Tozer, in legamantul harului, trebuie doar sa-ti pui mana pe capul Jertfei divine pentru pacat, Mielul care a fost pregatit.
Ce inseamna acest lucru pentru noi?
Inseamna identificare.

Dumnezeu sa te binecuvinteze!!!

Stoica Timotei

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Parerea ta va fi bagata in seama si apreciata ;)