sâmbătă, 27 iunie 2009

O inima noua...

In acest articol vreau sa postez doar o scurta rugaciune a unui om al lui Dumnezeu pe nume Traian Dorz. Am auzit de curand aceasta rugaciune si m-a impresionat foarte mult. De aceea sper ca si tie, cititorule, sa iti placa.

In aceasta rugaciune, Traian Dorz spunea astfel: "Doamne, ia-mi inima aceasta de carne plina de ura, manie, pofte, imoralitate, plina de pacat. Ia-mi aceasta inima si nu mi-o mai da niciodata inapoi. In schimbul acestei inimi da-mi o inima noua plina de dragoste, plina de pace, plina de bunatate, plina de roada Duhului Sfant. Da-mi aceasta inima si nu mi-o mai lua niciodata inapoi!"

Ce rugaciune frumoasa!

Aceasta este si dorinta mea in primul rand pentru mine, iar mai apoi si pentru tine.

Dumnezeu sa te binecuvinteze!

Stoica Timotei

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Parerea ta va fi bagata in seama si apreciata ;)