marți, 9 iunie 2009

Calitati esentiale pentru conducere

Domnul Isus a utilizat o metoda perfecta in pregatirea ucenicilor Sai pentru rolul lor viitor. El i-a invatat atat prin exemple, cat si prin precepte, iar invatatura Sa a fost mai mult practica decat teoretica.

Principalele calitati care transforma un om intr-un conducator spiritual si care nesecita o perfectionare continua:

  1. Disciplina
  2. Viziunea
  3. Intelepciunea
  4. Decizia
  5. Curajul
  6. Umilinta
  7. Integritate si sinceritate
  8. Umorul
  9. Mania
  10. Rabdarea
  11. Prietenia
  12. Tactul si diplomatia
  13. Capacitatea de incurajare
  14. Capacitatea executiva
  15. Terapia ascultarii
  16. Arta de a scrie scrisori

Voi incerca ca in mesajele urmatoare sa extrag cate o idee din carte la fiecare calitate enuntata, sau cel putin la jumatate din ele.

Toate aceste ganduri si idei sunt preluate din cartea Adevaratul lider spiritual(J. Oswald Sanders) care o recomand cu caldura fiecarui individ care are responsabilitatea de a conduce... lider de tineret, lucrator cu copii, responsabil de inchinare, lider de grup lauda si inchinare, pastor... si altii... eu o sa va redau doar anumite ganduri care imi plac din aceasta carte, care imi sunt de folos si care sper si nadajduiesc sa va fie si voua de folos.

Dumnezeu sa va binecuvinteze!

2 comentarii:

  1. Imi place calitatea "arta de a scrie scrisori" :)M-am gandit in ultima saptamana sa scriu niste scrisori...de bun ramas pentru niste pretiosi. Nu am facut-o. Poate arta de a scrie scrisori incepe cu a sti cand, cui si de ce sa scrii:P
    Funny.

    RăspundețiȘtergere
  2. hmm... eu ma gandeam la arta de a scrie emailuri... :))

    RăspundețiȘtergere

Parerea ta va fi bagata in seama si apreciata ;)