sâmbătă, 18 decembrie 2010

Incompatibilitate intre afirmare si traire



Oare suntem si noi in cazul acesta? Sa predicam apa si sa bem vinul?… Oare suntem si noi la fel ca fariseii de altadata care, spuneau una, dar alta faceau? Nu cumva este mai usor sa afirmi anumite lucruri, decat sa le traiesti? Nu cumva ne place sa fie aceasta incompatibilitate intre afirmare si traire si in viata noastra? Nu te grabi sa imi raspunzi, ca nu vreau sa fiu un prilej de pacatuire pentru tine prin aceste intrebari. Ma uit in viata mea si vad adesea aceste incompatibilitati. Nu stiu cum iti traiesti tu viata. Poate ca, intr-adevar, esti mai sfant ca mine si nu te confrunti cu aceste lucruri. In ultimul timp mi-am dat seama ca este foarte usor sa le spui altora ce trebuie sa faca, cum sa isi traiasca vietile, dar este foarte greu sa traiesc si eu dupa acele principii. Sau, poate in anumite cazuri, nici nu imi plac acele principii, dar in schimb, imi place sa le vad prezente in vietile celor de langa mine. Nu cumva sunt prins in latul fatarniciei? Oare aceasta incompatibilitate intre afirmare si traire este buna, este pe placul lui Dumnezeu? Cu siguranta ca nu!!!

Tocmai de aceea imi doresc ca atunci cand spun “Multumsc, Doamne!” viata mea sa reflecte o traire in recunostinta fata de Dumnezeu, Caruia Ii multumesc. Aceste lucruri pot fi exemplificate in fiecare domeniu al vietii mele.

Doamne, ajuta sa traiesc ceea ce afirm(desigur deca sunt principii biblice, placute lui Dumnezeu)! :)


Sursa

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Parerea ta va fi bagata in seama si apreciata ;)