miercuri, 7 octombrie 2009

Anturaj nepotrivit?

Incep aceasta postare folosind o intamplare din viata mea. Uitandu-ma in urma in viata mea vad ca am cunoscut momente in care am fost aproape de Dumnezeu, iar altele in care am fost mai departat. Desi nu am vrut sa cred acest lucru, de multe ori se datora departarea mea de Dumnezeu datorita anturajului in care imi placea sa traiesc, datorita faptului ca imi placea sa imi pierd o mare parte din timp cu prietenii mei, in loc sa fac lucruri folositoare. Desi am observat acest lucru intr-o oarecare masura, nu vroiam sa cred. Sustineam ca nu pot fi influentat de cei din jurul meu, dar nu se poate ca sa fi fost doar coincidenta ca atunci cand eram in acest anturaj, ma departam de Dumnezeu si faceam lucruri care IL dezonoreaza si care IL intristeaza.

1 Corinteni 15:33 "Nu va inselati: Tovarasiile rele strica obiceiurile bune."

Nu vroiam sa cred acest lucru, desi era si este inca adevarat. Credeam ca sunt puternic si pot sa fiu o persoana neinfluentabila de cei din jurul meu... dar m-am inselat amarnic.

Dragul meu, care citesti aceste randuri, probabil si tu te confrunti cu astfel de lucruri. Nu uita ca acest indemn al apostolului Pavel mai are si astazi valabilitate si trebuie ascultat. Nu se poate sa ascultam si sa implinim din Cuvantul lui Dumnezeu doar lucrurile care ne intereseaza si care ne plac noua. Fie in totalitate, fie deloc.

Asa cum Dumnezeu m-a ajutat sa scap de un anturaj negativ in care ma aflam, EL te poate scapa si pe tine.

Ma gandesc ca acum probabil te intrebi care este solutia: FUGI!

Fuga e rusinoasa dar e sanatoasa. Uita-te in viata ta si examineaza-te. Nu cumva datorita unor prieteni pe care ii ai ai inceput sa faci niste lucruri murdare la care nici macar nu indrazneai sa te gandesti inainte?

Domnul sa ne dea putere sa fim exact ceea ce EL doreste de la noi: SARE SI LUMINA IN LUME (in fiecare zi, in fiecare loc unde ne aflam- aici as mentiona ca nu in toate locurile unde ai vrea sa fii sare si lumina in lume se va putea... sunt locuri unde Dumnezeu nu este prezent si unde nu va putea fi vreodata prezent).

"Doamne ajuta! Doamne da[-ne] izbanda!"

Stoica Timotei

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Parerea ta va fi bagata in seama si apreciata ;)