duminică, 24 mai 2009

Dumnezeu ne vorbeste si ne cerceteaza...




Vreau ca in acest ultim articol al acestei zile pe acest blog sa va marturisesc niste lucruri prin care Dumnezeu astazi m-a cercetat foarte mult. Prin aceasta intamplare pe care o sa o relatez in randurile de mai jos, vei avea ocazia sa cunosti inca cateva lucruri in plus despre mine, dar nu vreau sa eu sa ies in evidenta, ci Dumnezeu si felul Lui minunat de a vorbi oamenilor...

Eu sunt student la teologie pastorala, in anul I la Bucuresti... am fost repartizat in practica intr-o localitate, Crevedia, de langa Bucuresti... Acolo este o biserica mica, dar activa... Astazi am simtit o inchinare deosebita... Astazi am simtit ceva special in mod foarte profund... Astazi am simtit ceva care pana acum nu mai simtisem intr-un mod asa de tare... Astazi Dumnezeu mi-a vorbit intr-un mod foarte frumos si m-a cercetat...

Probabil acesta este si motivul pe care articolele anterioare vorbeau despre apropiere de Dumnezeu si despre consacrare...

Pot sa spun cu toata convingerea ca Dumnezeu a fost prezent in mijlocul laudelor din aceasta biserica... iar in aceasta zi L-am simtit mai puternic ca niciodata... m-a impresionat foarte mult la momentul de rugaciune... o fetita de vreo 11 ani s-a rugat si I-a multumit lui Dumnezeu pentru binecuvantarile pe care si le revarsa peste ea, peste familia ei... Dragul meu cititor... aceasta fetita, se ruga plina de bucurie pentru ca are un Dumnezeu care poarta de grija, iar la un moment dat nu s-a mai putut abtine si a inceput sa planga de bucurie pentru ca Dumnezeu purtase de grija mamei sale... Pur si simplu am ramas foarte cercetat de acest lucru... O fetita de la care nu te astepti la prea multe... O FETITA!!! ... a facut o astfel de rugaciune... imediat mi-am adus aminte de cuvintele psalmistului David care spune ca Dumnezeu scoate laude si din gura pruncilor...

Dragul meu cititor... Cand te-ai rugat ultima data cu lacrimi? Cand te-ai rugat ultima data si ai simtit cu adevarat rugaciunea pe care o rosteai? Cand te-ai rugat ultima data cu adevarat?

De ce de multe ori in public incercam sa impresionam pe altii prin rugaciuni pompoase pe care incercam sa le facem? De ce de multe ori nu ne rugam in public de teama faptului ca nu o sa ne exprimam prea bine si ca cel de langa noi ar putea rade de noi?

DE CE? DE CE? DE CE?

Dumnezeu doreste sa venim inaintea Lui cu rugaciuni sincere... Aceata fetita a venit inaintea Lui cu o rugaciune sincera... ce mult mi-as dori sa se vada acest lucru si in rugaciunile noastre...

Dumnezeu sa ne ajute sa stim cum sa ne rugam si sa simtim ceea ce ne rugam!

Stoica Timotei

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Parerea ta va fi bagata in seama si apreciata ;)